Peppar, peppar ta i trä

Jag har inte ens öppnat matteboken. Inte ens gjort ett försök att öppna den. Jag skulle kunna plugga nu men det är CM om en halvtimme och att missa det pågrund av plugg är som att missa julborden på julafton av någon riktigt dum anledning som jag inte kan komma på eftersom min fantasi sviker mig.

Jag sitter och stirrar framför mig och bara hoppas på en mirakel. Jag kan nästan önska att jag ska bli magsjuk eller får halsont bara för att jag ska slippa morgondagen. Visst, det kanske låter lite överdrivet men jag tror inte att ni förstår hur jag känner just nu. Det känns som att jag är en ko på väg till slakt ungefär. Jag gillar inte kor. Förlåt Sanne jag vet att du tycker att det är jättemysigt att kolla på när dom släpps ut i hagen efter en lång vinter men sanningen är att det är dom som bidrar mest till miljöförstörningen (Åtminstonde enligt Tarre). Att jag skulle bryr mig om miljön extremt mycket är iofs en lögn.

Nej den här funkar inte längre. Nu ska
jag kolla CM med min mamma. Får se om jag
hinner ägna "tangentens lutning i en viss punkt"
några minuter, men lita inte på det.


/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0