Pengar Money Dinero whatevaa

Jag känner mig stolt. Idag lyckades vi samla in pengar från 23 pers. Det betyder att det nog blir ett flak trots allt. Stort tack till Johan och Ahmed som ställde upp och påminde, skrev upp och liknande. Skönt att slippa vara bitchen ibland.

Dagen har vart jävligt soft hitills och jag känner mig på relativt bra humör. Pallar inte stressa upp för något, trots gliringar och det faktum att "vi som hatar Erica" klubben har fått tillökning. Livet är för bra idag helt enkelt.

I helgen väntar borås och tomtits (ingen aning om stavningen) Ser fram emot det något grymt mycket och förhoppningsvis följer kameran med på båda ävetyren. Just idag är jag stark, just idag mår jag bra.
Det är det enda jag orkar fokusera på just nu.
Vi tar allt det andra senare..

Dags att plugga religion.. mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0