Oväntat sällskap!

Hade jag glömt att stänga av kaffet eller?! Asså som reklamen "om du vill ha oväntat besök" ! Haha.. Hur som helst vaknade jag i morse, åt frukost och looka tv. Så får man ett sms "frukost hos dig nu?" / malin & cissi.
Ehh... ursäkta?!?! hahaha... Egentligen så kmr de döda mig för att jag berättar de här men tyckte att det va så jävla kul haha... en chill söndag hade tydligen spårat så dessa två unga damer var (i princip) fulla när de kom till mig imorse. Det gick ju inte över heller utan en promenad till skolan väntade och en psykologilektion där de satt och i princip fnittrade 24.7! Jösses.. Säger då de, jag har ett par underliga vänner^^ Goo crazy på en söndag liksom, lyckat!! höhö..
Tycker om dem iaf som tur e.. =)

Btw, allt slit jag gjort med religions tentan var i onödan, jag fick bara ett bajs vg på nio sidor. Jag LACKAR!!! aaahhh...
Åså ere islamsprov på torsdag, jippi så taggad jag är för det nu...not!

So long suckers// apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0