Nytt rekord i att reta gallfeber på Erica

Jag sitter här och är allmänt jätteuttråkad och sådär lagom frustread över att det är en hel jävla timma tills ballar av stål börjar. Jag vill bara påminna er om saker som verkligen stört mig, som jag listat flera gånger. Dock kanske några nyheter dyker upp.

1. När folk tjatar (är du sur?, men kom igen du är ju sur? aa men jag märker ju att du är sur!?)
2. När folk som inte känner mig berättar för mig hur jag är eller hur jag borde vara.
3. När folk skickar tvåmiljoner youtubeklipp som dom borde fatta att jag inte är det minsta intresserad av.
4. När folk frågar mig idiotiska saker som inte har något betydelse (vad är din favoritfärg?)
5. När folk är allmänt dryga och vägrar släppa saker.
6. När folk ändrar sina åsikter enbart för att ställa sig in
7. När folk envisas med att berätta hela sin livshistoria, fast jag uppenbarligen inte bryr mig.

Och vet ni vad mina vänner? Jag har lyckats hamna i en konversation där min samtalspartner lyckas störa mig på exakt alla sätt som går + några till som jag inte kan skriva för att det bir allt för uppenbart. Synd att den här jäveln är snygg.

Nej nu är jag så frustrerad så att jag skulle kunna slå någon.. GRRRR! Jag kan ju bara klargöra att jag inte är en sån stor bitch som man kanske kan tro när man läser detta. När det kommer till mina vänner kan jag snacka om absolut nada i dagar, veckor, månader och år. Jag bryr mig inte om det är totalt ointressant (så länge det inte handlar om mode, gossip girl, DH, sex and the city, whatever whatever)



Nej nu ska jag nog gråta. / Q

Kommentarer
Postat av: amanda

haha typiskt jag å skicka youtubeklipp :D

2009-03-28 @ 12:53:57
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0