Mer våfflor till folket

Idag är det våffeldagen. En väldigt trevlig dag tycker jag, för att jag gillar våfflor. Kom precis hem från Robert efter nån timmes pluggande och flera timmars skratt med honom, Anton (och Johan). Vi hann också med att äta glass med sirap (som faktiskt var gott), choklad och givetvis.. våfflor. Riktigt trevliga grabbar må jag säga.

Förövrigt är jag jävligt förbannad idag och känner inte för att ens försöka skriva något vettigt. Kan ju hälsa signatur "anonym" att anledningen till varför dina kommentarer inte visas i bloggen beror på att vi har ett såkallat "skitfilter" som separerar de som är vettigt från sånt som jag faktiskt skiter fullständigt i. Men tack för att du läser bloggen :) Trevligt att du finner mig och mitt liv så grymt provecerande.



PUSS PÅ ER UNDERBARA MÄNNISKOR!! / Queen

Kommentarer
Postat av: Matilda

<3 Våfflor

2009-03-26 @ 18:52:18
URL: http://www.tilly-tres-chic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0