Män som hatar kvinnor

Under 2 timmar + upplevde jag alla känslor som går att känna. Jag var jävligt förbannad, provecerad, glad, ledsen, äcklad, rörd jaaa you name it. Helt klart en av dom bästa filmerna jag sett, kanske till och med den bästa. Att jag hade mina kära vänner med mig gjorde ju det hela ännu bättre.



Detta blev dagens middag. Vad kan man säga, vi gillar chicken wrap (dock gör inte Somis det) Helt underbar kväll kort sagt och jag känner mig glad för första gången på länge. Just nu står Fanny i duschen men snart kommer väl hon och joinar mig. Lär ju bli läggdags snart eftersom vi ska till Uppsala imorgon. Känner jag mig själv rätt så kommer jag trots de faktum att jag ska upp tidigt och är skittrött lika vaken aplänge. Jag är fortfarande i chocktillstånd över hur bra filmen är och känner mig bara mer och mer övertygad om att vi borde införa dödsstraff i Sverige.

yeye, alla normala människor som ska gå och sova nu, vill jag önska godnatt. Vi hörs imorgon.

PÖSS / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0