Lyckan i det jag har nära

Jag mår grymt bra, strålande vackert. Kom precis hem från en urtrevlig kväll med underbara Felicia. Är så glad över att jag träffat denna människa, bättre människa får man fan leta länge efter. Mina kära vänner P&Jesper ringde under kvällen också, så nu är det borås som gäller nästa helg (Bajens första match för säsongen för er som är efter) Det kommer bli helt grymt bra det också, längtar så mycket.

Jag känner inte för att gnälla ikväll, hör o häppna, för att jag mår så otroligt bra. Allt känns faktiskt helt okej nu, även om det är mycket i skolan och en hel del som står på schemat. De mesta i kalendern är dock saker jag ser fram emot (för en gångs skull) Det kommer bli bra det här ska ni se.

Många tappar säkert intresset nu när bittra Erica har gått och gömt sig. Skulle inte förvåna mig om statestiken sjönk till gruden på grund av min positiva inställnig. Men då får den fan göra det, jag skiter i.. JAG MÅR BRA!

Jag tänker självklart på er som är på sämre humör. Som anser att livet suger och att alla kan dra åt helvete. Här har ni ett klipp från min vän Youtube som man bara måste skratta så att man ramlar av stolen åt. Det här mina vänner är humor:


Ha det vackert och må gott / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0