Jag var tvungen!

Haha.. jag satt och lookade runt lite på facebook när jag hittade världens längsta kommentar (uppdelad såklart) under ett av mina foton. Jag kommer ihåg när Erica skrev detta.... den är jävligt lång den här kommentaren så ni behöver inte läsa allt men jag lovar Erica är underbar... hahaha läs och njut!!!!

Världens längsta facebook kommentar skriven av Erica Bergkvist

Erica Bergkvist kl. 13:47 den 31 december 2008


Enbart för att jävlas ska jag nu skriva den längsta kommentaren i historien. Dels för att jag är less på Idas jätte långa kommentarer, dels för att jag vill jävlas jätte mycket med mina bästa vänner Ida och Sanne som jag förövrigt älskar väldigt högt. Frågan är nu bara om någon orkar läsa det här? Om någon verkligen bryr sig? Jag har precis spelat alfabet med min mamma och min pappa och vet ni vad? Jag vann, 203 poäng eller nått sånt lyckades jag skrapa ihop när jag bildade avancerade ord som bil och adel.


Det var grymt, igår vann jag över min mamma på kallaha också, första gången jag spelade. Hon påstår att hon lät mig vinna men det tror jag inte på jag menar, det var en förkrossande seger. Om jag skulle låta nån vinna skulle jag låta dom vinna med några stenar, inte typ 12 stycken! Det är ju nästan lite pinsamt kan jag tycka.


Ida berättade igår att hon klarade en kub, ni vet en sån där jävel man ska vrida och vända på. Lite nördvarning tyckte jag, men hon går ju natur. Fast sen erkände hon inte helt oväntat att hon hade fuskat, så då kände vi igen henne igen. Igår kollade jag på Mamma Mia med sanne, Tony och Donnecool. Den var väl sådär, lite små mysigt men knappast asbra. Jag är ju ganska hård så jag föredrar lite hårdare filmer. Men det är inget fel med att kolla på Mamma Mia, missförstå mig inte. Abba var ju grymma. Mamma Mia here i go again, en riktig discohit som man mer än gärna dansar foxtrott till på TG eller ja nu ljuger jag. Jag kan ju inte dansa egentligen. Jag menar ni alla vet hur det brukar se ut, lite fågeldans, fiskespöt, elefanten för att sedan avsluta med värsta porrdansen med sanne eller andra som kommer o gästspelar. Ganska kul men ibland blir det ju lite för mycket, jag tänker på juldagen. Fyfan vilken kväll asså, det var lite galet, precis i min smak. Men när vi vakna dagen efter så vågade inte Ida resa sig upp. När hon väl gjorde det så grät hon nästan, stackarn. Jag ville bara krama henne men jag orkade liksom inte men så kan det ju gå. Vi fick gå the walk of shame hem till sandhamn från malmtorget. Vi sa inte mycket men det behövdes inte, jag tror vi båda tänkte samma sak, the båtten is nådd.

Men trots detta gick jag ut o hipphoppade med the grabbs på lördagen. Det var ju kul men nu ska jag fan ta det lugnt, trots att det är nyår. Kvällen blir nog trevlig ändå, ska ju spendera den med Sanne och Ida, mina två topp brudar som jag tycker om nästan eller ja till och med älskar. Jag kan ju berätta lite om dom. Vi tar i alfabetisk ordning, Ida blir alltså först. Ida är en kul filur som är lika skruvad som oss andra. Hon har alltid nära till skratt och bjuder på sig själv, hon är snäll som fan och väldigt söt, tycker jag. Ida är en sån tjej som alltid gör för långa videos och alltid gnäller på hur jag dansar. Hon är en sån tjej som påstår att man kan ha kul utan alkohol men en timme senare sitter och halvbölar och hävdar att hon är misslyckad, det är du inte Ida även om du inte riktigt klarade av fatcamp och halkade efter en, två, tre gånger. Det gör inget, vi gillar dina former. Och sen gillar vi cheesecake också. Det är ju gott liksom! Chips sitter ju inte helt fel heller, nej men nu tappade jag fokus Ida är iallafall toppen och fan vad jag diggar henne. Om någon är elak mot dig Ida så ska dom få se på andra bananer. Det kan jag nästan lova.


Nu går vi vidare till min kära vän sanne som flyttar ifrån mig om 5 dagar. Ni anar inte hur ont det gör, känns lite som en käftsmäll måste jag erkänna. Inte bara en bitchslap utan en som bryter alla ben man har i ansiktet typ 10 gånger om. Det känns lite som att någon sliter ut mitt hjärta och hoppar, fimpar och spottar på det. Sanne har jag känt i 14 år ungefär och man kan ju lugnt säga att vi har gott igenom en del. Man kan tillexempel nämna Funäsdalen och gotland som två lysande exempel. Fyfan vad kul det va då! Jag skrattade så att jag kissade på mig flera gånger, men bara lite. Sanne är värsta sötnosen hon kan ju få nästan vem som helst men jag föredrar ändå när hon hånglar upp mig på TG. Mumma. Jag och sanne brukar kolla på cm ganska ofta, vi älskar det. För folk som är helt jävla retard kan jag tala om att cm står för criminal minds. Där kan man följa massa spännande fall och så. Jag vet inte vem som är min favorit, Ried? Morgan? JJ? eeeeeh jag vet inte alla är toppensköna. Vi kollar liksom på det medans våra töntiga jävla mes kompisar diggar sex and the city. Vi är lite speciella men det är ju bara kul tycker jag, jag menar vem vill vara värsta tönten? Förlåt till alla som kollar på sex and the city men seriöst det är ju ganska mesigt, jag menar vem fan köper skor för 700 dollar, då är man ju hjärndöd. Det är inget snack om den saken. Sanne är iallafall en person som jag älskar väldigt mycket, hon är min bästa vän faktiskt. Jag kommer ihåg när vi va små och sprang omkring som småtöntar här på gården vi var ganska coola men seriöst liksom, vi va till och med med på friskis några gånger vilket är något jag skäms lite över. Sanne är en jävligt envis människa och när hon ser en spindel skriker hon, väldigt högt. Men inte fan får man döda spindeln neeeej man ska bara stå där och vara jätte rädd hela tiden åååh värsta djurvännen men det är ju ganska gulligt kan jag tycka. Hon är en sån person som pratar bebisspråk med sina katter. jag undrar vad dom tänker, typ åååh tror hon att jag är trög eller. Men dom tycker nog om henne i alla fall även fast hon är lite som hon är. En sak som är väldigt kul är att sanne redan har gnällt på att jag inte har något liv som skriver allt det här, men trots detta läser hon och vad säger det om henne? Hon är lika skruvad som jag! Och om det inte vore för att Ida satt på tåget så skulle hon också läsa det här. Det är sånna vi är nu sitter ni säkert och tänker, kan hon inte sluta någon gång? hahah hon är sååå fuckt up asså! Men ni vet att jag kommer ledsna snart och hata mig själv. Ni vet att jag skulle bli as lack om de va ni som satt och skrev så här men ni vet säkert som fan att jag skulle läsa det också. Jag funderar på att duscha, jag luktar lite svett, alfabet är jobbigt, tro inget annat. Men jag ska nog vara kvar här ett tag jag menar jag behöver ju inte duscha just nu jag kan göra det snart eller snart och snart jag gör det när det känns rätt fast är det inte svårt att veta när saker och ting är rätt? Hur ska man veta det egentligen? Visst man kan gå på magkänslan men jag menar min magkänsla är lite som den är ibland så blir det ju fel ändå det är lite filosofisk över de hela. Ska man följa plikten? Eller ska man tänka på konsekvenserna? Kanske ska man de till största möjliga lycka för största möjliga antal? Det säger dom i utilitarismen men det är ju en skitteori det handlar om att skapa lycka för sig själv. Asså nu menar jag inte att man ska vara as ego men man kan ju inte tänka på hela världen, är det bra för världen om jag duschar nu? Eller ska jag duscha senare? Ibland måste man bara säga fuck the world! Jag menar vem fan bryr sig om vad jag gör? Jag försöker att inte såra någon men det gör jag ju iallafall.


Men jag försöker vara en bra människa det ska ni inte tro något annat om likaväl som Sanne försöker att inte skrika på sin pappa när hon ser en spindel och likväl som Ida försöker övertala sin mamma att hon inte är full kl 2 på dagen en tisdag på sommarlovet. Ja men nu så ska jag nog sluta skriva, jag hoppas att ni har lärt er en läxa! Mig jävlas man inte med eller ja det kan ni ju göra om ni vill men ni vet ju hur det slutar eller kan sluta eller nått sånt. Bombombombom i want u in my room jaja men over and out, peace! stay black or white välj själv, jag har inga fördomar nu ska jag nog kolla på nått på tv, duscha eller sitta kvar här o bara chilladilla lite till. Smell u my friends, mumma!

PUSS & KRAM ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Tott <3

HAHAHAHAHA! det va så jävla kul :D <3

2009-03-05 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0