"Jag ska skära honom i bitar och steka honom som små korvar!"

Dagen började inte så smidigt, unnade mig en sovmorgon på ett par timmar imorse bara för att inse så fort jag kommit till skolan att jag missat engelska essän. Typiskt. Brother Bear var allt annat än glad när jag (såklart) sprang på honom inne på expeditionen, sånt jävla oflyt hela tiden!

Nåväl, efter skolan rövade jag med ett gäng brudar från klassen närmare bestämt Åsa, Sarah, Erica och Jennifer till Jannis nere på stan för en välbehövlig fika. Måste dock konstatera att utbudet av smarrigheter var lite tvetydigt. Den varma chokladen smakade mint, köttbulls mackorna var hälften köttbulle- och hälften ostmacka, Sarah tog en purjolök för att vara ett ägg och mitt te smakade skit. 68 spänn åt helvete med andra ord.
Efter det tog jag och Jennifer oss i kragen oss gick hem till henne för att plugga lite projektarbete och ytterligare lite senare begav jag mig hit hem till Erica. Så nu sitter jag här, fet efter middagen, pissnödig efter teet och trots allt riktigt jävla nöjd med dagen som gått!

Nej nu är det dags att inta min plats bredvid Erica framför tvn, min gästbloggar karriär är över.
God natt folket, imorgon väntar en ny händelselös dag!       <3 //Fäääänny

(Ps. Måndag den 9de fyller jag år, vad sägs om att överraska mig med en veckans babe nominering?! ;D )


Kommentarer
Postat av: Å

rubriken blev ju bra till slut! :P haha



sov så sött nu brudar, tack för en trevlig kväll :)

<3

2009-03-02 @ 23:18:38
Postat av: ytterst anonym

jag nominerar Fanny

2009-03-02 @ 23:20:57
Postat av: självaste apsnor

Jag nominerar iiint.. jag menar jag nominerar också såklart Fääääiinnyy ;)

2009-03-03 @ 22:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0