Jag ska ha magrutor

Det blev gym och ett rent magpass för mig. Känns riktigt skönt må jag säga. Det verkligen spänner och värker i allt vad muskler heter. Wonderful! Dave fick sedan åka med mig när jag körde hem. Förutom en riktigt raggarväxling gick det väl bra. Alla överlevde utan större men.

Snart kommer Robert, Johan och ev Anton hit. Det vankas Beck och det ska blir riktigt trevligt att hänga med dom, lite som back in the days. Jag har faktiskt inget vettigt att säga överhuvudtaget. Ska slå Ida för att hon är så värdelös på att uppdatera.
 


Så här ser jag ut under mina träningspass.
Det värmer gott att Johan tycker att jag är
sötare utan smink. HA!

Duscha kanske?

Pöss Queenen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt, vilken Beck blev det :D?

2009-03-16 @ 22:07:35
Postat av: Anonym

Ja det var mysigt :) det blev "de tysta skriket".

2009-03-16 @ 22:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0