Jag hade en gång en båt

Hemma från Åsa. Det blev en massa skratt till wiepout och sanningens ögonblick. Fyfan det är nog det sista programet jag skulle ställa upp i, sanningens ögonblick alltså. Wiepout skulle bara vara ett nöje. Hinderbanor och lera är mina grejer helt enkelt. Att jag aldrig skulle medverka i sanningens ögonblick beror inte på att jag ljuger ofta eller underviker sanningen på andra sätt utan snarare att jag anser att omvärlden inte har med det att göra. Skulle kunna komma en hel del pinsamma fågor med förödande svar så jag tror att jag hoppar det.

Tarik informerade mig nyss om att det bara är 10 veckor kvar till studenten, lite nice. Längtar så frukansvärt mycket men kan inte låta bli att tycka att det är lite sad att alla kommer försvinna. Det finns ju några idioter man lärt sig att tycka om helt enkelt.

Rubriken har ingenting med någonting att göra. Kom bara och tänka på den fina visan helt enkelt. De va gamla goda tider det. Nu ska jag dricka tee med mor och far sen är det ju skola imorgon också. Jippie!

Eftersom att jag är pro Caroline af Ugglas så tänker jag lägga in hennes underbart fina låt här i bloggen. Jag kan vara den enda som gillar den men det är skitsamma. Hon äger.



Godnatt och mycket nöje!
Fuck off / Queenen

Kommentarer
Postat av: felisha

fyfan erica nu slutade jag nästan gilla dig, om den där ugglan hade vunnit hela skiten och gått vidare till moskva... då hade jag seriöst asgt upp mitt svenska medborgarskap.





HAHA äh fyfan ja gillar dig ändå, ingen är väl perfekt ;D

2009-03-23 @ 02:56:11
Postat av: apsnor

hahaha jag håller helt och hållet med flinginsh! snälla, snälla, snälla... erica säg att du skämtar! hihi höhö hoho...

2009-03-24 @ 22:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0