Jag börjar bli gammal

Klockan har inte ens slagit elva och jag är redan hemma från fredagsäventyren med Fanny. Äventyr och äventyr kan man diskutera, visst det ligger en spänning i let´s dance och tee men det är ju inte direkt helt fucking crazy. Vad detta beror på vet jag inte. Är det åldern som börjar kicka in eller är jag helt enkelt för pank för att roa mig med utekvällar, mix och biobesök? Jag kan ju inte påstå att jag har cashflow direkt så kanske är det vid alternativ två skon klämmer.

Missförstå mig rätt, jag har inga problem med lugna hemmakvällar med en kär vän. Det är nog faktiskt det som behövs efter en skolvecka fylld av irretationsmoment och plugg. Dock kan jag inte påstå att denna vecka har vart så blodig som så många andra. Jag får helt enkelt skärpa mig och börja bli lite mer galen igen. Grekisk mat och vin/öl låter trevligt imorgon och det kommer nog bli grymt mys. Dock påminns jag om min dåliga ekonomi igen. Det är nog det allra största problemt just nu.

Imorgon ska det också bokas biljetter till hemmapremiären för mitt älskade Hammarby IF. Jag tog på mig att vara biljett ansvarig då de riktigt kliar i benen. Längtan efter att stå på sektion K/J på världens mäktigaste arena växer sig bara starkare varje sekund. Jag vill skrika: sopa, idiot och här är Hammarby´s A-lag tills jag svimmar. Men snart så.

Kanske inte det mest intressanta inlägget i världshistorien men eftersom att Ida missköter sitt jobb som bloggerska ganska rejält så måste jag sitta och uppdatera fast att jag inte har nått vettigt att säga. Förlåt Ida, men det är dags att skärpa sig.

Nu ska jag göra något, vet inte vad.
Sova kanske? Neeeeeej. Jag kan
inte lägga mig innan 12 på en fredag.
Då känns det verkligen som att pensionen
är nära..



Ser jag inte tuff ut? (svar krävs ICKE)
Pöss / Queen

Kommentarer
Postat av: Hulk

Smell my finger.

2009-03-14 @ 13:42:08
URL: http://bajs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0