Inte idag

En helt galen dag har passerat. En dag som involverat poliser, platsbyte i körade bil, allsång, stress, irretation, asgarv och alla andra ingredienser som bara måste existera. Johan, Fanny, Robert och Angelica, fyfan vilken dag. Men nu ska jag kolla på Man united - Inter så jag varken har tid eller ork att skriva. Det känns som att någon har kört över mig med en ångvält och sedan backat på mig igen. Ska bara njuta av engelsmännens fotboll (fuck italiensk fotboll, men pro Zlatan) i soffan. Imorgon kommer en massa bilder och redogörelse för dagen. Så glöm inte att kika, det kommer att bli jääävligt intressant.

PÖSSS & trevlig kväll


Min vän Robert och jag.

/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0