Ingen rubrik (snacka om taskig fantasi)

Jävligt kass uppdatering idag känner jag. Min dag har helt enkelt vart lång och bestått av skola samt museumbesök, morderna museét för att vara mer precis. Det var fan intressant, vilket jag inte trodde men det kan ju bero på att jag som vanligt gick in med en kass inställing. Ganska hälsosamt trots allt - då blir man inte besviken.

Just nu är jag med Fanny. Vi ligger i min säng o diskuterar allt mellan himmel och jord. Ruggigt skönt med en riktig kompis. Dessutom kom vi på en grymt het "sifferdans" som ni kanske får se imorgon på telegrafen ;) men bara kanske.

Snart ska jag hem till Felicia och glo let´s dance. Helt underbart med en lugnt kväll. Uppdaterar när jag kommer
därifrån helt enkelt. Nu ska jag vara social.

Fuck off / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0