I will make you hurt

Har vart ute och gått runt ringvägen med min kära vän Robert. Vilken toppenkille det är alltså, glad att jag har dig i min närhet :) Snart kommer ett annat glädjeämne hit, nämligen Sarah. Vi ska väl fixa oss lite och sen bär det av till Felicia för tjejkväll med mat och massor av vin. Ska bli grymt mysigt. Ska ta massa bilder så att ni får se hur snygga mina kompisar är.

Tänkte bjuda på en låt också, som jag tycker är grymt fin. Kanske lite depp och emostyle (långt ifrån vad jag brukar gilla) men den här låten är helt fantastisk.



Dock kanske den inte passar mitt strålande humör just nu. Men ändå. 
Vi hörs senare. Hoppas ni kommer få en lika grym kväll som jag kommer få.
vissa av er iaf..  

Later / Erica Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0