H1, H2, H3 and so on..

Kom precis hem från lövhagen. Jag, Sarah och Åsa kände att en våffla är helt rätt en dag som denna. Nu till gårdagen. Härliga brudar + tacos + mängder av vin = succé. Det är ett väldigt enkelt med oslagbart recept. Vi lekte lekar (som jag inte bör nämna i denna barntillåtna blogg, skämt åsido), kollade på robinson, snackade om allt mellan himmel och jord och bara njöt av att livet har sina goda stunder. Stort tack till sverige skönaste brutta, Felicia, för att vi fick komma och tack till er andra som helt enkelt får mig att må sjukt bra. Behöver liksom inget annat.

Här kommer lite bilder från gårdagens äventyr








TACK ALLA FÖR EN JÄVLIGT GRYM KVÄLL, REPRIS NÄSTA VECKA? ;)
nu borde jag verkligen duscha..


/ Queen

Kommentarer
Postat av: Fanny

Oh ja, hemma hos mig på lördag. Stearinljus och vin + ett par spralliga "horor" ;D <3

2009-03-24 @ 11:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0