Gårdagen i bilder



Ja, humöret var på topp tills vi kände stressen och tiden bara sprang i väg samtidigt som vi satt och sjöng med till lugna favoriter. Vi möter farbror blå och försöker se laglydiga ut. Detta förstörs av att Johan sedan drar en handbromssladd när han ska göra en U-sväng (vilket man inte fick göra där) så polisen åker efter. Alla drabbas av panik och min & Fannys reaktion bli asgarv. Robert och Johan fasade för att deras körkort ska dras in. Vi stannar på en parkering och polisen traskar fram. 10 lååååååånga sekunder må jag säga. Vi såg tydligen vilse ut så dom ville bara hjälpa till. Det var ju trevligt att det finns snälla poliser också. Chocken la sig efter fem minuter. Den andra bilden är ett bevis på att vi bar på en föreläsnining. Sen fotade jag lite kultur också, har fan ingen aning om vad för hus det är men ändå. Robert är snygg som vanligt. MUMMA.




På vägen hem blev vi fulltaliga när Angelica joinade oss. Vi var as hungriga och hade donken i sikte. Johan lyckades missa två och tur var det väl för honom att han körde in på Mc donken nr 3, annars hade han fått pröjsa allas lunch. Hunger gör en inte till en trevlig människa. Robert posar på den tredje bilden och på den fjärde kan ni riktigt se hur glada han och Angelica är. Fanny avnjuter en kaffe på bild nummer 5. Spana naglarna ;)




Det var en lång dag med mycket skratt (seriöst garvade så att jag grät minst tre gånger) och älskvärda personer. På vägen hem blev visst några lite trötta, men det har jag full förståelse för. Haha. Tack för en sjukt kul, galen och underbar dag.

Nu ska jag äta fisk sen dra till P / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0