Fuck you right back

Nu har jag bemästrat en maskin på gymmet, övningskört och är helt fucking slut - duschen väntar. Tid för mig att filosofera och bjuda på en sång/dansshow (ja det är sant, jag både sjunger och dansar i duschen. Ett tips är att inte försöka se det framför er)

Ni kanske har märkt av min otroliga negativitet den senaste veckan men det har sina anledningar. Man ska ju inte hänga ut någon i bloggen och om det inte vore för att jag valt att inte sälja min själ så hade det stått nått elakt här. Jag tänker helt enkelt svälja stoltheten och be om ursäkt för att jag bryr mig om er, trots att ni inte ger ett skit tillbaka. Förlåt för att jag frågar hur ni mår, förlåt för att jag skickar sms bara för att kolla vad ni gör. Jag är en ond, ond människa.

Så nu gör vi en deal, jag slutar bry mig och ni slutar gnälla?
Hur låter det?


Saknar dig bästis. Mer än vad du kan ana.
Älskar dig. (För er som inte läser Sannes
Resedagbok kan jag tala om att hon har
det guld. Ständigt på nya äventyr och det
verkar vara en hel del party också. Så som
livet BÖR vara.)

/ Queen

Kommentarer
Postat av: Tott <3

nej men oj vilken vacker bild du har valt!

saknar dig med, stumpan!

2009-03-10 @ 09:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0