Från A till Ö

Det tenderar till att bli lite negativ stämning här i bloggen till och från. Därför känns det helt rätt att dra nytta av alfabetet för att göra en lista med bra/roliga saker/personer på detta rikes bokstäver.

Alla mina söta vänner (gölligöll snuttiplutt)
Bajen (mitt liv, min lycka, min enda och eviga kärlek)
Cyklar (vem behöver körkort när racerbettan står i förrådet?)
Det var en gång en ryss, en tysk och en Belman
Egenkärlek ("man måste älska sig själv innan man kan älska någon annan" =)
Fördjupningsvecka (= lov)
Gym (för att det är den absolut roligaste träningsformen och håller mitt i topptrim, HA!)
Hääär är Hammarby´s A-lag, häär är Hammarby´s fans..
Ironi (för att det är något jag använder mig  70% av min vakna tid, dessutom störtkul)
Julafton (den enda högtid som egentligen är värd att fira, pga maten)
Keso (för att alla mina måltider består av denna vita sörja)
Lugna Favoriter (Den enda radiokaneln där man kan sjunga med till 90% av låtarna)
Magnus Betner (om inte han skulle vara med på den här listan så vore något allvarligt fel)
Norgehistorier (helt enkelt tidlöst)
Oooohooohoooh vi är Bajen från söööder, vi är grönvita bröööder..
Poker (spelet som gör mig fattig, rik och fattig igen)
Queen (självklart kan jag inte göra en lista utan att nämna mig själv. Jag är dessutom jävligt kul)
Rymden (för att man bara blir mer och mer korkad ju mer man tänker på den)
Spanien (för att det är i detta land jag kommer vara med om mina livsäventyr)
Thailand (det absolut vackraste landet jag hitills har besökt)
Ultimate fighting (det är helt enkelt en riktig sport)
Vattenspridare (seriöst nu, hur kul är det inte på en skala?)
Wipeout ( i klass med "ballar av stål", skadeglädje är den sanna glädjen)
Xena krigarprinsessan (behöver jag verkligen förklara varför?)
Yttrandefrihet (även om det är uppenbart att man inte får säga och tycka som man vill)
Zelda (ett av de bästa spelen som någonsin gjorts, alla kategorier)
Ålandskryssningar (speciellt med tanke på känslan dagen efter)
Ärlighet (gränsen mellan att vara en bitch och ärlig är hårfin, välj själva)
Ödmjuket (tro det eller ej, men det är en egenskap jag faktiskt besitter)

Sådär ja, Godnatt och sussa gott
Later / Queen B


Kommentarer
Postat av: Soma

Du borde börja kalla dig för Lady queen ;P HAHAHA

2009-03-20 @ 09:56:26
Postat av: felisha

HAHAH XENA!!! ja håller med dig, behövs inte ens säga varför...

2009-03-23 @ 02:51:02
Postat av: Erica Queen

haha nej det är ju klockers ;D

2009-03-23 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0