Erica och Fanny

Vad ska man säga? Vi är speltorskar. Kan inte sluta är vi väl har börjat. Vi skulle ha lagt av när vi låg + 150 spänn men icke. Det slutade med att Ahmed pippa oss totalt. Men vi gick iallafall från med 50 kronor plus så det kunde vart värre. Jag har precis vart och gymmat, blev ett benpass idag så jag kommer ha en sjukt snygg gångstil imorgon. Ska hoppa in i duschen, Fanny ligger i min säng och kollar TV och stör sig säkert på att jag är så sjukt seg. Vi ska nämligen dra och äta thai när jag är klar sedan bär det av till henne för myskväll och övernattning. RIKTIGT NICE.

Vem vet, kanske bjuder vi över Ahmed och spelar av han lite cash. Du ska få gullet, vänta bara..



PUSS PÅ DIG AHMED, VI ÄLSKAR DIG TROTS ALLT.
bitch..

Ha det vackert/ Queen feat Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0