En ny passion

Sitter hemma hos min kära vän Johan. Vi har käkat en grymt god middag som vi faktiskt lagade tillsammans (tro det eller ej men jag hjälpte till) Nu är vi mätta och belåtna och kollar på My super sweet 16, bortskämda jävla snorungar. Dock är killen det handlar om idag riktigt het, synd som fan att han inte bor i Nynäs och är några år äldre, då skulle jag haffa, HA!

Idag har jag märkt att jag har en ny passion, en svaghet. Jag måste erkänna att jag vart lite upphetsad när jag satt i gudsgåva till alla, en riktigt schysst bil. Det kändes faktiskt grymt att åka lite snabbt, living on the edge as they say. Ikväll blir det sleepover och om vi har tur så joinar vår kära vän Robert oss också.

Hann klart med religionen idag också och jag kan ju tala om att jag i 100 fall av 100 väljer den svenska kyrkan framför Jehovas
knack knack - I´m sorry! men det var inget svårt val så att säga.

Vill ni med på Idas skiva så vet ni vem ni ska ringa, det kommer bli ett ruggigt skönt gäng. Ett riktigt äventyr, för inga kan parta som vi kan..

Jag hoppas att Somis är tillbaka i skolan imorgon. Har saknat henne något enormt. Hon gör verkligen mina dagar lite lättare och det känns ju lite små kasst att vi insåg hur bra vi är tillsammans först nu. Samma gäller dig Felicia, vart har du varit hela mitt liv? ;)

Till er idioter som envisas med att störa mig, göra mitt liv surt och snacka bull vill jag bara säga tack så mycket för att ni låter mig ta så stor plats i era liv. Ni har ingen plats i mitt :)

PÖSS ALLA GÖLLISAR!
och fuck off.. / La reina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0