"En ganska rolig penna"

TP är ett förjävligt spel. Jag, Fanny och Jennifer satt och lirade i all oändlighet utan att få alla dom där jävla tårtbitarna. Ett väldigt provecerande spel som jag tänker undvika framöver. JAG ÄR SMART. Efter 2 timmar började vi kort och gott tröttna och försökte underlätta för varandra genom att ge mängder av ledtrådar. Vissa bättre än andra. Jag tycker iallafall att Fanny borde ha kunnat lista ut vilken uppfinning jag talade om när jag gav följande ledtrådar:

1. Man kan klicka på den.
2. Klickar man på den kommer det ut något.
3. Man kan liksom dra den (Jennifer visar mot bordet)
4. Det är en ganska rolig penna.

Kommer ni på svaret så skicka in det genast. Kan omöjligt vara tydligare.
Ska gå och fortsätta diskutera hur hårt det här samhället suger med mina
kära föräldrar. Ibland blir jag helt enkelt otroligt provecerad över hur saker
och ting sköts i detta land. Bränn lagboken och låt mig skriva en ny, merci.



Sov gott och dröm sött yao / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0