"Det va bättre för" - in my ass

Nu kom jag precis hem från min vän P. Vi kollade CM, åt kakor och drack säkert en liter saft (var). Satt och funderade lite över den ständiga frasen "det va bättre förr". Visst, vissa saker var bättre för. Tillexmpel så var dödsstraff tillåtet. Men när det kommer till dessa gamla tanter & gubbar som tjatar om hur odugliga och ouppfostrade vi ungdomar är så tycker jag att det börjar lukta skitsnack. Vi aktar alltid på oss så att ni får sitta på bussen, tex.

Här har jag bildbevis på att det är ni som helt enkelt är ni som är ouppfostade och ja, otrevliga helt enkelt.



Här ser vi alltså fyra tanter som sitter på sätet längst ut, vilket innebär att de sammanlagt tar upp 4 platser extra. Så när kära tant nummer 5 klev på bussen fick hon sätta dig där det finns plats för barnvagnar och rullatorer. Dessa fyra sittande tanter ignorerade denna stackare och gjorde inte ens ett försök att flytta in. Fan vad kompis!

SKÄRPNING!
så vad kan man säga? Ni är nog lika goda
kålsupare som oss andra. Fast vi är snäppet
bättre..

Godnatt allehopa, dags att glo lite scrubs. Helt slut efter en jobbig dag med skola, gym och saftdrickande.

PÖSS / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0