Det måste vara ett skämt

Så mina vänner, nu är det den sista veckan ni får se mig som brunett. På måndag blir det nämligen extreme makeover och jag kommer hedanefter ha den färg Gud gav mig på håret, nämligen blont. Undra om min höga intelligens sjunker?

Gick helt underbart grymt på gymmet idag. Känner mig sviiinstark. 60 kg muskler är inte att leka med, mjaaau. Några av er kanske häppnas över att jag som tjej faktiskt vågar avslöja en av de oerhört hemliga siffrorna man har som kvinna men jag bryr mig faktiskt inte. Känner mig bekväm i min charmiga kroppshydda helt enkelt. De andra hemliga siffrorna behåller jag dock för mig själv, om ni nu kan gissa vad de skulle stå för..

Jag är på strålande humör idag och hoppas verkligen att det händer något spännande till kvällen. Så om ni sitter och tråkar, ring mig! Nu är det ta mig fan dags att ta vara på tiden. Hasselhof informerade nämligen om att det bara är 44 skoldagar kvar. Det är liksom nada. Känns som ett practical joke eller något. Nu tar vi vara på tiden, jag ger mig inte på den punkten.

Nu ska jag vila lite. Som vanligt sov jag alldeles för få timmar i natt.



Later mina vänner och fuck off / La reina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0