Careface

Sitter och väntar på Daveman och lyssnar på Caroline af Ugglas. Riktigt cool brud, älskar när folk är lite egna och inte bara hejviärsnyggalåtosssjungatuggumipop. Idag var första dagen på Nyäshamns gymnasiums fördjupningsvecka vilket innebär i princip samma sak som lov med den enda nackdelen att man måste upp tidigt och åka till skolan. Dagen passerade utan större problem. Hann med ett gympass och dömma GNY´s volleyboll tunering som vanns av "Dresden" (tyvärr, sorry grabbar). Grattis.

Förövrigt börjar jag blir trött på folk som lägger sig i mitt liv. Några saker ni ska ha jävligt klart för er är att det är mitt liv, jag fattar mina beslut och jag står för mitt "förflutna". Det handlar egentligen inte om att jag är väldigt egoistisk och inte bryr mig ett skit om vad andra tycker utan det handlar om att jag inte orkar höra synpunkter på hur jag ska känna, vara och agera. Gilla mig eller inte helt enkelt.

Puss på alla skööningar som ständigt finns runt mig.
Missa inte ballar av stål ikväll ;) Jag ska lätt ställa upp
i det programet, eller fixa ett eget på typ gymnasiet.
Kan bli lyckat.


Pink är min stora idol. Hennes låtar passar vid alla tillfällen. Just nu lyssnar jag på "U and your hand" ... HA!
So long sucker´s! / THE queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0