Boys are stupid, throw rocks at them

Klockan är fucking 20 i 5 och jag sitter här i min inte alltför sexiga pjamas och hatar mig själv för att jag inte kan få in de 109 främmande engelska orden i mitt tröga huvud. Det går inte helt enkelt, inte idag. Jag brukar ha en teknik som kallas "skivdomsåmångagångersåattduintekanskricanågotmerförattdinhandärförlamad" tekniken - och tro mig gott folk, den funkar. Men inte idag. Idag känns det som att hela världen bara har bestämt sig för att hata mig. Thug Life mfakkas.

Sen förövrigt kan jag väl säga att rubriken är ungefär lika klockren som Dr cox i scrubs (som jag legat och skrattat till i tre timmar nu). Från och med imorgon, watch out boys! Jag kommer att slänga stenar på er, GRRR. Några blir dock besparade.. men tro inte att ni går säkert.

Nej snart drar jag till Fanny. Plugg och mys.
Hoppas jag blir något smartare. Mitt ordföråd
kan behöva utvecklas eller vad säger ni?
fuckfuckelifuckfuckfuck.




Yeeaah
/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0