Äntligen!

Ännu en dag har passerat. Inledde dagen med religionsprov vilket gick som de gick, sedan var det dags för idrott som faktiskt e sjukt roligt nu för tiden. Jag går ju princip i skolan bara för att träffa alla kompisar eftersom jag inte har några lektioner och idrotten är verkligen då man kan goo crazzyyy!!
Efter idrotten gick cissi, maria, jag och Malin förstås hem till Mööölin och kela med två urgulliga katter som hon e vaktar. Asså den lilla hette Stina, det måste varit den gulligaste katten jag någonsin sett, såå sööööööööt. Vi drack kaffe och lookade Tyra Banks show eller va fan de heter ^^
 Stina & Skrållan =)

Nu sitter jag i min säng urlycklig! Jag har precis avslutat 1 timmes långt samtal med Sanne. Skype är ju helt underbart, pissenkelt att fixa också mkt lättare än msn jag lovar! Vi pratade som om vi satt brevid varandra, vi prata bara strunt och retades med varandra...... OCH jag fick äntligen höra det jag saknat mest, hennes skratt! Vem skulle inte döda för att få höra det =) Nu kan jag sova gott i natt!

Puss på er folket // Apsnor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0