2,5 h gratis terapi i veckan

Jag har gjort det igen. Sloknade som jag vet inte vad när jag kom innanför dörren vid halv 4 tiden. Nu är jag lagom seg och go så snart ska jag sätta mig i bilen och köra till Fanny. Fan vad jag längtar efter det där körkortet. Vet inte vad vi hittar på ikväll, hör gärna av er.

Bilden fungerar som terapi för mig. Men tänk er själva att sitta och jobba med en teckning i 2,5 timmar. Sitta och dutta med en pensel på samma ställe 4 miljarder gånger (och när det kommer till mig) utan resultat. Jag erkänner, jag suuuger på att rita. Men så är det bara när det kommer till visa, jag är inte skapt för att sitta stilla och skissa av min hand eller se varenda linje i ett ihopknögglat papper. Mer fart och fläng tack.



Det här är de "verk" jag är mest stolt över. Vi fick en tidningsrubrik och skulle skriva de vi först tänkte på. Ibland är jag otroligt förutsägbar. Men whatta fuck, FORZA GRÖNVITT! snart är det dags. läääängtar.

PÖSS / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0