2 koppar kaffe och ett antal nikotintugummin senare

Jag har pluggat i 2,5 timmar nu. Jag är stolt över mig själv men känner mig dock inte ett dugg klokare. Allt blir till en jävla röra i mitt förvirrade huvud men man kan ju hoppas att man kan få MVG för ansträngningen. Jag hoppas att jag slaktar det där provet imorgon men det lär ju bli ungefär lika möjligt som en färd till solen (på natten, intern skämt).

Jag ska nog bege mig in i duschen nu för att piggna till ytterligare - och för att lukta gott. Det är två väldigt nödvändiga saker skulle jag vilja säga. Dagen imorgon kommer bli lika bra som denna dvs skitkass eftersom att våra lärare verkar ha ett behov av att tortera oss som aldrig förr.

Vad säger ni classmates, klarar vi det här?
Jag bröjar tveka.. Veckans babe imorgon.

Här borde det ha vart en bild, men det är de inte, HA!

/ Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0