Inte långt kvar nu..

Det blev en bra och härlig start på veckan! Jag spenderade förmiddagen med min lilla Malin som jag inte träffat på flera dagar vilket är ovanligt. Vi besökte sthlm och jag höll tummarna för att komma hem med en fin bikini men icke sa nicke gjorde jag det. Det blev lite underkläder och ett par lila solglajjer ist. Som vanligt drog Malin till jobbet så jag åkte till trånkan och klippte mig, gratis, eller hade presentkort! Det blev väl okey, lite kort på vissa ställen kanske men äh jag är inte så kräsen det växer ju ut. Tog en mysig promenad hem och har sedan spenderat tiden i solen på vår baksida.

Imorrn bär det av ner till nynäs faktiskt, ska träffa min blivande sambo och skriva packlista och regler. Det är så lite tid kvar tills vi åker att jag blir nervös... men kan meddela att jag redan packat halva väskan! Fast den kommer väga 40kg istället för 20kg..  jösses vad grejer jag har.

Btw så var midsommarafton helt underbar och spenderades på landet...

Här har vi APSNOR gänget! (förutom min bror som hade annat för sig)!
// Apsnor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0