Upp och ner, ner och upp

Dagen har spenderats i hamnen med diverse härliga människor men i huvudsak Jennifer. Träffade några sköna grabbar som joinade oss på bryggan i stekiga Nynäs. Sen kom även Åsa förbi vilket var väldigt trevligt. Kvällen bjöd på middag hemma hos Anton med grabbarna + Åsa. Det var också en härlig upplevelse, förutom att mitt privatliv alltid ska diskuteras flitigt och läggas fram för alla så att ingen går miste om något av det som jag helst vill hålla hemligt. Whatever snart drar jag och det ska enbart bli skönt.

Jag måste verkligen försöka styra upp dom sista dygnen här i Nynäs. Just nu har jag ingen aning om hur jag ska hinna med allt som jag bör göra men som jag konstaterat redan för länge sedan så funkar jag bäst under press.

Återkommer senare om jag får något vettigt att skriva.
Just nu känns livet inte så jävla vackert.


Den här kan vi ju bjuda på.

/ Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0