Un poco retarded

Nyss hemkommen. Jag, Fanny och Jennifer fick för oss att ta Fannys söta bil in till heron för middag och bio så det var precis vad vi gjorde. Hungriga som as kastade vi oss över tallrikar med pasta och till efterrätt blev det donken glass och en kubansk prilla. Vi såg änglar och demoner vilket visade sig vara ett bra val. Först ville dom jävlarna se drag me to hell men jag satte ner foten eftersom att jag visste att det skulle leda till mardrömmar. Bara trailern skrämde nämligen skiten ur mig.

Vi har diskuterat lömska djur, pride festivalen och vad som är värst av att inte borsta tänderna eller att inte duscha. Jag fick också ett spännande samtal av någon snubbe från Karlstad som undrade om jag inte skulle ut ikväll. Tyvärr ska jag inte det utan det lutar mot en lugn hemmakväll. Men man kan aldrig vara säker.

Later / Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0