Tio orsaker att hata mig

Eftersom jag inte har fått några hot eller elaka kommentarer på ett tag så börjar jag bli lite orolig. Har världen gått och blivit snäll eller är jag inte lika provecerande längre? Här får ni några anledningar att hata mig. Lite hjälp på traven så att säga.

1. Jag är pessimistisk och irriterar mig på det mesta.
2. Jag har fruktansvärt dåligt tålamod.
3. Jag har hett temprament.
4. Jag är en extremt dålig förlorare.
5. Jag är en ännu sämre vinnare.
6. Jag tycker på fullaste allvar att jag är riktigt grym.
7. Jag är envis och enkelspårig. Tycker jag en sak så är det så.
8. Jag är nojjig, riktigt nojjig.
9. Jag måste göra saker konstant.
10. Jag är en aning lättirriterad..

Så, det var den listan de. Hade tänkt skriva anledningar till varför ni bör älska mig, men det hade tagit så fruktansvärt lång tid och tid är förtillfället en bristvara.



Ha det skit! / Queen

Kommentarer
Postat av: Jonas

håller med om 5:an ;) :D

2009-06-30 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0