Tack från mig

Jag ägnar många inlägg till att gnälla på allt från Sveriges lagar till irritationsmoment i matkön men detta inlägg vill jag ägna åt något helt annat. Eller snarare några helt andra. Det är väldigt mycket som tas förgivet av många. Relationer, rutiner och annat som följer vardagsmönstret. Jag gör inte det. Jag tar ingen förgivet för att jag vet hur snabbt det kan ta slut.

Något som jag däremot är dålig på är att tacka Er som förtjänar det. Nu pratar jag inte om att tacka för skjus, middag eller presenter utan nu talar jag om att tacka för att ni alltid finns vid min sida. Det kan tänkas låta larvigt och jag tänker inte göra det ännu mer patetiskt med massa hjärtan och snuttegullsnack. Utan jag vill helt enkelt bara säga hur mycket Ni betyder och hur oerhört tacksam jag är för att jag har vänner och familj som ställer upp för mig trots att jag inte alltid är den ni önskar att jag ska vara.

Tack för att Ni lyssnar på mitt tjat om Bajen, tack för att Ni förstår när jag hatar allt och alla, tack för att Ni alltid försöker få mig att skratta, tack för att Ni försäkrar mig om jag kan ringa när som helst, tack för att Ni kramar mig när jag som mest behöver det och ett stort tack för att Ni är Ni. Jag älskar Er och jag behöver Er som aldrig förr.



Ni vet vilka Ni är. / Queen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0