Som det ska vara

Dagen har vart mys med besök i hamnen och på allas vårat Thorssan. Fick sällskap av hela Nynäshamns skara av snygga brudar. Sarah, Fanny, Jennifer, Linda och Matilda blev dagens sällskap även om några av dom kom och gick. Nu sitter jag och väntar på Fanny som snart ska plocka upp mig i sin racerbil och sen bär det ut till Ringvägen för kaffe och kex. Ska bli väldigt mys eftersom att det känns som att det var evigheter sen vi verkligen sågs. Eftersom att vi båda har lagom dramatiska liv så finns det antagligen en hel del att snacka om. Jag lägger upp bilder och likande sen för jag har nämligen asbråttom, för andra gången idag.


En mycket snygg bild på mig och Amanda som fint illustrerar hur bra
jag blir på bild. Mändy är dock söt som socker.

Och till dig Mändy, nej jag dricker inte.
just nu..
HA!

Pöss / Q

Kommentarer
Postat av: amanda

haha oki

2009-06-16 @ 20:40:46
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0