Småkråkor och fantomljud

Hemma igen efter en grýmt trevlig och rolig kväll med P, Jeppa och Elise. Vilka höjdare. Som jag sagt så många gånger tidigare, det är omöjligt att inte skratta arslet av sig i deras närhet. Gapskrattet började redan när jag steg in i bilen och drängarna eller vad fan dom heter pumpades på högvolym. Sämsta musiken jag någonsin hört och förbannat skrattretande. Korv med bröd blev inte allt för oväntat dagens varmrätt. Vi hant (haha!) även med glass innan kvällen tog slut. Eftersom mina kära vänner är så duktiga och tjänar pengar så blev det en tidigkväll, de ska trots allt upp tidigare än vad en utekvällar slutar.

Sprang hem och tog till och med en liten extrarunda. Kan vara det skönaste som finns att jogga en sval kväll med ruggit skön musik i öronen. Nu blir det ett magpass sen dusch. Efter att ha filosoferat under strålarna känns det som att det är dags att krypa ner under täcket och läsa mig nya bok "tre sekunder" skriven av Roslund och Hellström. Mycket bra, som alla andra av deras böcker. Känns som att jag har ett seriöst liv på ingång..

 
Höj volymen och njut. Denna pumpas flitigt under träningspass.

/ Queen

Kommentarer
Postat av: amanda

du är min förebild erica. puss

2009-06-15 @ 22:53:58
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack mändy, du äger.

2009-06-15 @ 22:54:57
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0