Små grodorna små grodorna

Nyvaken och allmänt förvirrad, vilket jag alltid är precis när jag har masat mig upp. Tänkte dra på mig lite kläder snart eftersom jag ska gå och möta Felicia om en halvtimme. Jag vet inte om det är sådär jättebra att gå naken, jag menar det är ju så kallt och man vill inte bli sjuk.

Jaha men då var det midsommar idag då. Kan möjligen komma att sabba uppdateringarna lite men förhoppningvis äter alla sill och potatis och glömmer bort bloggens existens.. idag.



Ha det fint och glad midsommar era jävlar!
Pöss / Erica Q

Kommentarer
Postat av: Chris P Bacon

små bajare, små bajare, e lustiga att se, ej fotboll ej hockey, ej bandy fixar de



åh haha haha hahahammarby åh haha haha hahahammarby



små pundare, små pundare e lustiga att se, amfetamin å LSD å hasch de nyttjar de



åh hasch hasch å hasch hasch åh hasch-hascharby

2009-06-19 @ 13:15:38
Postat av: Erica

undra vem som står bakom denna kommentar..

2009-06-20 @ 13:20:45
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0