Skyll er själva, eller?

Gaah varje morgon vaknar jag med hoppet om att jag ska må lite bättre. Att jag ska känna livsgnistan och flyga upp för att delta i dagens äventyr. Varje morgon blir jag besviken. Jag är trött på det här nu. Jag kan inte påstå att jag är en superglad individ som skrattar åt allt i vanliga fall men jag brukar åtminstone vara lagom pessimistisk och skratta sådär lagom mycket. Nej nej nej.

Det som är positivt är att jag hade en trevlig kväll igår och att jag vaknade upp med Felicia vid min sida idag. Vi har hunnit med frukost och glo TV. Jag har orkat mig ut på en promenad också men Felicia valde att inte joina. På TV visades mitt absoluta hatprogram - The Tyra Banks Show. Idag var det tema fett. Jag är ledsen men jag har lite svårt att tycka synd om människor som har utvecklat tekniker för att lura till sig gratis pommes och som käkar dubbelt av alla mål. Speciellt när dom står och snackar om hur mycket dom älskar att se sina matbitar simma omkring i en balja av fett. Jag tycker att det är lite små äckligt (inte människorna utan deras inställning till mat) Kanske är det inte så konstigt att man blir fett om man konsumerar 10 gånger så mycket som man bör?


Tyra_Banks.jpg TYRA BANKS image by happyone0

Att denna brud är het kan man dock inte ta ifrån henne.

/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0