Perfekt

Dagen har vart strålande, och då talar jag inte bara om vädret. Dagen började med att jag blev upplockad av Sarah och vi begav oss något senare för att köpa sallader på Thorssan. Vi mötte upp Åsa och min sambo to be, Ida. På bryggan i hamnen avnjöt vi räkor, avokado, ceasar och loka. Sarah var sedan tvungen att svika pågrund av jobb men dagen fortsatte i samma sköna stämning. Lina och Enman kom ner för att joina på en glass och det diskuterades främst sinnessjuka straff och tortyr, trevligt trevligt. Hann också upp i centrum för att inhandla lite till resan, känns som att läget är under kontroll för tillfället.

Hemma i casa del Queen bjöds det sedan på skagenröra och när vi var mätta och belåtna åkte vi upp till Kvarnängen för att skåda A-laget som inte var allt för bra. Dock glänste Robert när han entrade planen, är så stolt över honom. Riktigt grym ska ni veta. Efter en halvlek blev det rallykörning hem igen för att se U-21 krossa Serbien.

Vi skulle sedan besöka Freja där några vänner satt och skålade i några öl för mycket men innan vi hann dit hann båten stänga och vi lämnade av Ida vid tåget. Mötte Anton som var en av de få nyktra som spenderat kvällen på Freja och vi promenerade tillsammans hem i en fantastisk sommarkväll. Vilken fullstänigt perfekt dag. Finns inget att klaga på.

Längtar till Spanien, inte långt kvar.


Åsa och jag på dagens skönaste bild.


Känns väldigt lovande inför Spanien.. (både bilderna är snodda helt hänsynslöst från
Åsa´s blogg)

Pöss / Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0