"Och vad ska lilla du göra när du blir stor då?"

Finns det något som är mer störande än vuxna människor som pratar bebisspråk? Kanske, på något riktigt skruvat sätt, så tror dom att det är gulligt. Dock tycker inte jag att det är vidare gulligt när någon pratar med mig som om jag vore efterbliven. Gullesnuttsnack och 40 (kanske 50) årskris kan vi gärna lämna åt sidan. Det blir liksom för uppenbart jävla pinsamt när man tre gånger bli ombedd att lyfta på klänningen för att visa sin tatuering. Jag är ledsen men jag har verkligen ingen lust att visa röven för en man som är 40+ och gör om allt man säger till snuskiga skämt och dylikt. Nej här kan vi prata om stolpskott.

Dock väldigt kul att träffa min kusin Nick, han är en riktigt cool person som jag beundrar för mycket.
Så grattis Nick till studenten!

Och för att svara på din fråga tantlilla "Ja när man ser på det här sällskapet så förstår jag ju hur otroligt viktigt det är med psykologer i framtiden - så därför ska jag nog se till att bli det"



Ja ungefär så här känner jag mig nu. Dock börjar jag känna mig laddad inför morgondagen.
Det ska skålas, supas, kramas, pussas, skrikas, gråtas, skrattas och ja, ni väljer.

PÖSS OCH KJAM / Queen


Kommentarer
Postat av: amanda

å bazzas

2009-06-05 @ 21:19:33
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0