Kul för Charlie

USA vann mot mitt nya hemland Spanien i dagens match. Vilket betyder final för Charlie och c:o vilket är trevligt. Jag kan inte påstå att jag gillar USA direkt men så länge en Bajare är planen så är det ju sjävklart vilket lag jag håller på. Jag kanske är en aning färgad. På tal om färg, jag är röd/brun och det är inte skönt. Det svider. Jag fattar inte varför jag vägrar inse att jag bara är en bleksvenne som inte bör vistas i solen för länge utan att smörja in mig från topp till tå. Jag är ändå, trots omständigheterna, väldigt glad för att jag ändå har ett så pass bra pigment som jag har. Jag älskar att vara brun, så mycket fräschare. Man ser ju smalare ut i mörkt, det vet väl alla.

Dagen har vart fin. Att ligga och steka på drottningviken är en av de få saker jag kommer att sakna. Dock är det inte helt fel att ligga på en sandstrand och friteras heller. Men klippor och öppet hav är nog det som gör att Nynäs äger på sommaren + hamnen med Freja, glass och skagenröra.

Nu ska jag smörja in mig
eller rättare sagt bada i lotion.


Bad ass

Fuck off / La Reina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0