Jag rullar vidare

Kvällen vart, trots pussar som inte rörde mig, ganska trevlig. Tredje hjulet överlevde en kväll till med lyckliga kärlekspar utan att gå över till den mörka sidan. Tur att jag tycker om Camilla väldigt mycket och att hennes man är en trevlig prick annars hade jag nog tyckt att livet känts ännu mer.. ensamt.

Just nu sitter jag och försöker måla mina naglar som har växt på sig en del. Jag har slutat bitigt och trots en helt fucked up form så börjar det likna något, jag kan åtminstone klia mig själv på armarna nu.. alla andra har ju tröttnat så tur är väl det.

Imorgon är det midsommar och det är med blandade känslor jag möter denna högtid. Dels suger det att traditionen med lekar och bus med grannbarnen (okej det var ett jävla bra tag sen) har dött ut och det känns också tråkigt att det en del människor valt att inte fira med mig. Ska allafall träffa några vettiga individer imorgon så kul kan det bli. Nykterheten bryts imorgon också, ett undantag för högtider bör ju lämpligen göras. Dock tror jag inte på ett vinbad snarare lite mys. Ingen är rolig när man är för full för att ens stava eller utala sitt egna namn.

Vore kul med sol imorgon.



/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0