Inga sura miner

Jag är gladare idag. De värsta aggressionerna har lagt sig vilket känns som en lättnad. Även om många tror att förbannad är min naturliga humörtillstånd och att jag trivs med det så är inte riktigt det fallet. Till och med jag, bittra pessimistiska bitchen Erica, gillar att måla ett naturligt leende på läpparna och glädjas åt livet. Förstår dock att det ibland är väldigt svårt att tro.

Har faktiskt hunnit med en del idag, mot förmodan. Har besökt banken för att fixa min nyvunna fond vilket gick bra. Inga risker här inte utan jag valde att placera dom i en riktigt mesfond. 3 lax är ändå 3 lax så varför chansa överdrivet mycket? Efter det blev det en kaffe med Fanny på Thorssan där allt möjligt diskuterades så som svaga punkter, bilar och senaste nytt. Jag har även (tro det eller ej) shoppat en sväng idag. Nu har jag sexiga underkläder, necessär och mascara liggandes i en lindexpåse brevid gårdagens påsar som jag ännu inte bekymmrat mig över att packa upp.

Hur kvällen ser ut vet bara Gud. Tror att det blir mys med Camilla men det lutar åt en tidig kväll då det är midssommar som står på kalendern imorgon och det kräver en pigg Erica för att orka med att vara trevlig och glad hela dagen. Planerna ser ruggigt fina ut för morgondagen, om man bortser från vädret.

Som man brukar säga: Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!


Camilla och jag, heta som vanligt.

Tjoflöjt så länge, I will talk to you later. / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0