I see dead people.. with my 3Ds on

Okej, jag måste sabba mig hårda yta för andra gången idag. Det går inte att snacka bort när man skriker som en tjej, trycker sig mot sin stolsgranne och är nära på att kissa på sig 200 gånger under en 2 timmars period. Hemma är jag nu från kvällen aktivitet som utspelade sig på SF, sergel. Jag, Johan, Jennifer och Sarah sket i att människor runt omkring oss suger och dissar och drog in på bio. Vi såg inte vilken film som helst utan "My bloody valentine". Denna förställning utspelade sig framför en publik med fula brillor. Jag ska erkänna att jag var rädd, väldigt rädd. Men det var alla andra också.



Bild nummer tre förblir en överraskning tills den drabbade märker "det".
Jag vill iallafall tacka Sarah Jennifer och Johan för en sjukt trevlig, läskig
men ändå underbar kväll. Sova nu kanske? Det blir till att städa skåp imorgon
nämligen. Godnatt / Q

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sjukt snygga brillor, eller vad säger du? ;D

2009-06-03 @ 08:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0