How to save a life

Jag är verkligen helt slut utan någon som helst anledning. Vaknade för några minuter sen och ska snart bege mig ner mot Johan. Vi ska in på bio och kolla på någon My Bloody Valentine 3D. Jag hatar skräckisar och jag kommer antagigen bara att få ytterliga en anldning till varför jag inte kan sova på nätterna. Trots detta faktum så ska det bli jävlans kul eftersom att jag ska åka in med några riktigt bra människor. Kameran kanske hakar, har inte bestämt ännu.


På denna bild ser ni Amanda (till vänster) som tack och lov gjorde mig sällskap på fotbollstuneringen idag.
I mitten har vi världens bästa Robert som förövrigt dissar mig hela tiden och till höger, your truely.

/ Q


Kommentarer
Postat av: amanda

hahahaha fan vilken bildjävel du har fått tag på

2009-06-02 @ 22:51:38
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0