Forts...

apsnor säger:

erica?

erica - 15 säger:

ida?

apsnor säger:

hahaha... jaaaa?!?!

erica - 15 säger:

ja? hahaa

apsnor säger:

vadå?!

erica - 15 säger:

men seriöst vadå vadå?

apsnor säger:

hahah... men serri sluta tönta dig

kan du bah inte bete dig normalt

erica - 15 säger:

ja men visst

du skrev erica?

då svarade jag med ida?

sen blev allt bara värre

apsnor säger:

hahaha nuuuu ska du förklara

erica - 15 säger:

och värre och nu känns det jättejobbigt för mig

apsnor säger:

typiskt dig å försvara dig

erica - 15 säger:

ja jag vet, men vad ska jag göra

ska jag gråta eller skratta

apsnor säger:

hahaha... vad tror du?

det är jag

erica - 15 säger:

skratta och gråta samtidigt?

apsnor säger:

din geek såg bloggen nu

haha... vad liksom.. jag kanske satt å bajsa å inte kunde svara

erica - 15 säger:

i över en timme?

vad har du ätit?

apsnor säger:

inget..

Jag svarade faktiskt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0