Enformiga Nynäs

Det är inte mycket nytt som händer i den förtillfället väldigt soliga skitstaden Nynäs. Dagen har spenderats i hamnen (!!) med Åsa och min barndomsvän Linda. Det var trevligt och vi hann prata om en hel del intressanta grejer och ta en varsinn glass innan det var dags att sätta sig på Racer Göran och trampa hem igen. Låg på baksidan och läste min bok i någon timme, höll mig dock i skuggan. Brännan påminner nämligen fortfarande om gårdagen.

Förövrigt är jag ganska trött och less och skulle helst av allt bara vilja åka nu. Så jävla trött på människor som inte kan slita sig från varandra och umgås ett tag. Känner mig lite smådissad nämligen. Men det är deras val. Ska snart möta upp Felicia för en hamnrunda by night eller aa inte riktigt night kanske men nästan. Vi får se vad vi hittar på och om någon mer mot förmodan joinar.


Snacka om att jag har heta läppar. Kanske inte ska operera dom trots allt.

Pöss

Kommentarer
Postat av: amanda

verih sexiih kuksugarläppar. förresten var det jag som skrev den där äckliga blattekommentaren förut. hahahahaha

2009-06-29 @ 11:00:42
URL: http://maaaandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0