En del att göra

Snart är det dags för mig att slänga mig in i duschen och försöka piffa till mig en aning. Min kära kusin Nick tar nämligen studenten idag. En annan skönhet som springer ut om cirka 5 minuter är Ida. Jag är verkligen ledsen för att jag inte kan joina henne idag men måste prioritera min familj och släkt. Dessutom har hon nog fullt upp med att skrika och vråla på flak samt supa ner sig redigt. Allt detta får vänta tills imorgon för min del.

Har precis irrat omkring i Nynäscentrum med Tarik för att hitta lite presenter till våra kära lärare. Lita på oss SP3A, det blev ruggigt bra. Fan vad nervös jag är inför morgondagen. Kommer inte att kunna sova inatt.

Kvällen är också fullsmockad så det blir någon annan som får ägna sig åt att plocka björkris och dylikt. JAG HINNER INTE! Så stressa mig inte idag är ni gulliga, ett nervöst sammanbrott är på ingång.

3 år har gått så fort, jag kan inte fatta att det är över..

/ Queen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0