En dag i helvetet

Idag har jag och Ida shoppat. Hela dagen. Det gick faktiskt ganska bra relativt länge. Med två kaffepauser och middagspaus kändes det lite lättare. Dock höll jag på att avlida på slutet. Jag skojar inte om detta utan jag önskade verkligen att jag bara skulle försvinna från jordens yta. Till slut gick jag och muttrade arga verser om alla jag såg (inte dig Ida) och jag tror faktiskt inte att min kära kompanjon märkte det. Vi hittade iallafall en del som behövs inför resan så helt waste of time var det ju inte. Dock tog det över en och en halv timme innan jag och Ida hittad någon bikiniöverdel som passade våra kroppar. Det är fan inte lätt, undra hur typ Pamela Anderson gör? Specialbeställning?

Vi hann med att prata och planera en hel del inför resan också, nu är det allt nära vilket känns jäkligt bra. Jag är så trött på så mycket hemma och jag vill bara härifrån nu. Frågan är om det finns något att komma tillbaka till sen?

Förtillfället sitter jag hemma hos Felicia iklädd hennes pyjamaströja och några jävla jazzbyxor. Var tvungen att ta en dusch eftersom att mina fötter stank som aldrig förr. Kan vara det värsta någonsin. Jag är på väldigt dåligt humör också eftersom att hela världen har bestämt sig för att jävlas med mig idag. Fuck liksom. Så om någon mer irriterar mig så kommer jag att skrika. Högt!

Ska vara lite social nu och försöka smila upp mig en aning.
Tack för en trevlig dag älskling. Det här blir grrrymt.
Hörs sen / Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0