Det tredje hjulet

När jag alldeles nyligen satt på golvet i duschen och rakade mina ben samtidigt som jag funderade över hur Linda kan sova i duschen (?) så slog en hemsk tanke mig. För att tränga undan den ställde jag mig upp och satte igång en show istället. Jag sjöng, jag dansade och allt kändes bra tills jag helt plötsligt kom på vad jag sjöng för något. Någonstans i frasen "you saying that when you say nothing at all" bröt jag tvärt. Mina vänner det är med sorg jag säger detta men jag har blivit det tredje hjulet. Jag kan inte låta bli att känna mig lite ledsen över att alla mina vänner, tjejer som killar, har gått och raggat upp sina respektive och lever ett underbart mysigt liv. Jag menar jämnför att sitta ensam på ett duschgolv och tycka synd om sig själv med att ha en ständig duschpartner. Men men buhu I'm lonely. Nog om mig.

Snart är det dags för mat sen bär det av till Camilla för att kolla film med henne och, dra på trissor, hennes pojkvän.

Yeye bättre att vara tredje hjulet än att vara femte hjulet?



Undra varför man är singel. haha.

Pöss / Queen

Kommentarer
Postat av: amanda

vi kan va tredje hjulet tillsammans!

2009-06-18 @ 19:47:56
URL: http://maaaandy.blogg.se/
Postat av: Hemliggrisen

I truely do wonder why you are single ;)



Du är ju oslagbar Erica. jag lovade som sagt att skriva. Har bara inte funnit det ultimata inlägget att beskriva min beundran i. Jag vet inte om jag gav upp eller om det här var det ultimata inlägget. Oavsett så:



Du är grym. Det har du alltid varit. Du har alltid varit alla tiders och jag fattar varför jag och alla andra diggar dig, för du är verkligen en grym! Du bryr dig om dom som du tycker om och du visar det. Och framförallt: Du tycker om dig själv och låter ingen undgå det. Och det är så jävla KING.. eller QUEEN kanske...



KEEP IT UP!



PEACE

2009-06-18 @ 21:29:13
URL: http://fantomensdotter.blogg.se/
Postat av: Erica

Tack grisen, du är grym du också och det är det inte bara jag som tycker utan säkert halva världen (åtminstone toffel & toffel) du är varmt välkommen till spanien för nya äventyr.



Peace



och svar ja till dig määndy

2009-06-18 @ 22:36:16
URL: http://visaknarsanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0